Klubtur til Canazei – uge 6/2022

I uge 6/2022 planlægger vi en klubtur til Canazei, Italien – det er jo med tidens specielle krølle ”om corona vil….” (den som vi alle er ganske trætte af).

Program:
Vi rejser med Slopetrotter (busrejse), afgang fredag 4. februar 20022 om eftermiddagen. 8 dage på ski i det pragtfulde super Dolomitter med højeste punkt på 3265 meter. Retur 12. februar 2022 om aftenen.

Indkvartering og pris:
Vi har bestilt logi på hotel Bellevue (med halvpension). Hotellet ligger meget centralt, strategisk helt rigtigt både i forhold til hovedliften og nedkørslen til byen via ”skovpisten”.
Prisen er ca. 9.000 kr. incl. halvpension, bus og 8 dages liftkort.

Målgruppe:
Turen til Canazei er for ”seniorer i alle aldre”, dog helst med en rimelig erfaring på ski.

Området:
Dolomiti Superski-liftkort giver adgang til et kæmpestort skiområde med mere end 1000 km pister som inviterer til lange og afvekslende udflugter og rundture.

Tilmelding:
Giv besked snarest muligt, hvis du gerne vil med! I skrivende stund er vi 12 deltagere, alle gengangere fra sidste år eller tidligere klubture.

Kontakt:
Blanka Rasmussen
tlf. 4024 1460
blanka.rasmussen@gmail.com

Du vil måske også syntes om...