Bliv medlem

Som medlem i Aabenraa Skiklub får du bl.a. følgende fordele:

Mulighed for at deltage i klubbens aktiviteter, bl.a.:

• Skiture til Norge og Italien. Hvor der på Norges turen er klubbens egne danske instruktører med. Turen til Norge er særligt for familier med handikappede børn og bofællesskab for handicappede.
  • Skigymnastik som forberedelse til skisæsonen – i vinterhalvåret hver tirsdag i Aabenraa og hver onsdag i Haderslev. Den bedste forebyggelse mod skiskader, og samtidig en god undskyldning for at få motion på en sjov måde. Enkelte gange afsluttes træningen med efterfølgende hyggelig afterskiing.
  • Skiværksted, hvor du billigt kan få klargjort dine ski til sæsonen.

Årskontingent 2023/24:

Voksenmedlem Kr. 300
Familiemedlem  (forældre og børn til og med 24 år) Kr. 600
Juniormedlem  (til og med 24 år) Kr. 150
Bofællesskab for handicappede Kr. 900

Gælder for klubåret 1/10-2023 til 30/9-2024, og sidste rettidige betaling er 25/11-2023.

Hvis du ønsker at blive medlem, kan følgende indmeldelsesblanket downloades som regneark, udfyldes og sendes til steensoerensen51@gmail.com .